RITEH- odluka za uspjeh!

About This Project

RITEH- ODLUKA ZA USPJEH!

U današnjem svijetu visokog obrazovanja, promocija i brendiranje fakulteta postalo je sve važnije za privlačenje studenata, stvaranje prepoznatljivosti obrazovne institucije i i ostvarivanje dugoročnog uspjeha. Upravo su to bili izazovi s kojima se suočila naša agencija KMG kada je preuzela promociju i brendiranje Tehničkog fakulteta u Rijeci:

Kako navesti buduće studente da upišu studijske programe na Tehničkom fakultetu?

Kako dodatno afirmirati i repozicionirati brend?

Kako učinkovito komunicirati u svjetlu povećanja interesa i stvaranja novih potencijalnih studenata?

Kako prenijeti vrijednosti i koristi koje potencijalni studenti dobivaju?

Kako istaknuti Tehnički fakultet i diferencirati ga od konkurencije?

Koje komunikacijske kanale izabrati poštujući princip ekonomičnosti ulaganja u promociju?

 

STRATEŠKI I OPERATIVNI CILJEVI

Strateški ciljevi su ostvareni jer smo zadovoljli postavljene operativne ciljeve poput rasta broja i učestalosti interakcije korisnika sa sadržajem te korištenja moderne komunikacije kroz jasne poruke u kombinaciji s upečatljivim vizualnim identitetom. Sve glavne komunikacijske poruke bile su na kvalitetan način poslane ciljnim skupinama. Jasan i upečatljiviji način komunikacije povećao je  cjelokupnu vidljivost fakulteta i njegovih aktivnosti.

 

OSTVARENE AKTIVNOSTI U SKLOPU PROMOCIJE

 

Od brojnih poduzetih aktivnosti definiranih planom promocije, ističemo najvažnije:

 

REALIZACIJA LOGOTIPA FAKULTETA I DODATNOG LOGOTIPA ZA 61. OBLJETNICU

 

 

 

IZRADA VIZUALNOG IDENTITETA ZA ČETIRI STUDIJSKA PROGRAMA I PRATEĆA KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA

 

 

 

IZRADA INTERNET STRANICE

 

 

DIZAJN STRATEGIJE I GODIŠNJAKA FAKULTETA

 

 

IZRADA PROMO VIDEA ZA 61. OBLJETNICU

https://www.youtube.com/watch?v=vlA_Fh27_GQ

 

DIZAJN VIZUALA I IZRADA MERCHANDISE FAKULTETA

 

 

ORGANIZACIJA VIRTUALNOG SAJMA POSLOVA

U sklopu digitalizacije poslovanja napravili smo izniman iskorak u implementaciji digitalnih medija sa svrhom komunikacije sa studentima, potencijalnim studentima i svim zainteresiranima: osmišljena je internet komunikacijska platforma,VIRTUALNI SAJAM POSLOVA.Svi zainteresirani mogli su  posjetiti internet stranicu na kojoj se nalazila virtualna prezentacija svih tvrtki koje sudjeluju na sajmu poslova.Interaktivna platforma omogućuje ulaz u virtualni sajam u kojem posjetitelj mogu posjetiti virtualni štand određene tvrtke. Na virtualnom štandu mogle su se dobiti sve relevantne informacije mogućih poslodavaca kao i njihovi kontakte. Cilj ovakvog sajma je da studenti dobiju informacije iz prve ruke vezano za mogućnosti zapošljavanja nakon studija.

 

RAZNE PR KAMPANJE

 

 

REZULTATI

Kroz ciljane kampanje na društvenim mrežama, Google oglašavanje i razne PR kampanje u medijima povećao se broj pratitelja i njihova angažiranost na društvenim mrežama, porasla je zainteresiranost za Tehnički fakultet i studijske programe Tehničkog fakulteta te se povećao broj novoupisanih studenata. Transformacija fakulteta u prepoznatljivu instituciju predstavlja primjer uspješne suradnje između obrazovne ustanove i agencije za PR i marketing.

 

Category
Brending, Copywrite, Google oglašavanje, Marketing strategija i realizacija, Odnosi s javnošću - PR
Blisko surađujemo sa vama kako bi razumjeli vaše potrebe i želje!