DIGITALNI MARKETING

Znamo, zvuči jednostavno.

No, svatko tko se našao u vođenju korporativnih društvenih mreža zna da to može biti vrlo zanimljiv i zabavan posao, ali nikako jednostavan.

S povjerenjem prepustite svoj imidž u naše ruke. Voditi ćemo računa o svim adutima koji ne smiju proći nezamijećeni. Ne kaže se uzalud: „Za dobrim se konjem prašina diže.“ Podignut ćemo prašinu i pomoći vam da ostvarite pravi utisak.

Digitalno oglašavanje:

 

Internet portali – provedba kampanje na vodećim hrvatskim internet portalima. 

 

Google AdWords kampanja:

 

  • Postavljanje kampanje po ključnim riječima,
  • Izrada oglasa,
  • Ciljanje prema ključnim riječima,
  • Vođenje Google AdWords računa,
  • Monitoring i evaluacija oglasa,
  • Eventualne korekcije i postavljanje novog oglasa,
  • Objava rezulatata kampanje.

Agencija klijentima nudi sljedeće usluge u vidu upravljanja stranicama na društvenoj mreži Facebook:

 

  • Priprema materijala za objavu (izbor sadržaja statusa – tekst i fotografije);
  • Objava informativnih, edukacijskih i interaktivnih sadržaja (ponude, akcije, cijene, asortiman i drugo);
  • Praćenje postova korisnika i interakcija s istima;
  • Praćenje stanja inboxa (poruke od korisnika) i odgovaranje na pitanja;
  • Transfer svih podataka sa stranica prema predstavniku tvrtke i obratno;
  • Animiranje novih korisnika i proširivanje kruga prijatelja;
  • Organizacija nagradnih igara;
  • Prema potrebi: grafičko oblikovanje (dizajn) slika i obrada fotografija.
Pošaljite nam upit za više informacija!

Google Display Network:

 

  • Osmišljavanje oglasa
  • Izrada dinamičkih slikovnih oglasa
  • Targetiranje interesne skupine
  • Mogućnost selektiranja samo određenih portala
  • Oglasi namijenjeni brendiranju tvrtke ili određene ponude
  • Monitoring i evaluacija oglasa,
  • Eventualne korekcije i postavljanje novog oglasa,
  • Objava rezulatata kampanje.
  • Remarketing (izrada liste posjetitelja na Internet stranici, osmišljavanje oglasa koji će biti plasirani samo korisnicima koji su kliknuli na oglas, ali nisu izvršili nikakvu radnju, oglasi namijenjeni brendiranju tvrtke ili ponude)

 

Društvene mreže: Facebook, Instagram, You Tube

 

Kontinuirana prisutnost na društvenim mrežama može povećati efikasnost poslovanja povezivanjem lanca vrijednosti između ponuđača i kupca/klijenta u svrhu poboljšanja ponude, stvaranja novih kanala prodaje i optimizacije (smanjenja) troškova. „Lajkanjem“ i/ili vjernim praćenjem, ciljne skupine postaju kanal koji širi svijest o brendu i ponudi te omogućuju veću izloženost željene promotivne poruke.

 

Vrlo je važno poznavati željene poslovne ciljeve koji se žele postići promjenom u upravljanju računima tvrtke na društvenim mrežama:

 

  • Informirati ciljne skupine i održavati konstantnu vidljivost
  • Diferencirati tvrtku od konkurencije;
  • Doći do novih kupaca i klijenata;
  • Održavati interes postojećih kupaca i klijenata;
  • Stvoriti zajednicu zainteresiranih za proizvode i usluge iz naše ponude;
  • Stvaranje baze podataka;
  • Povećati konkurentnost i tržišni doseg;
  • Povećanje posjećenosti korporativne internet stranice;
  • Povećanje prodajnih aktivnosti;
  • Povećanje prepoznatljivosti branda i jačanje imidža;
  • Stjecanje lojalosti ciljnih skupina.

Glavna zadaća upravljanja društvenim mrežama:

 

  • utvrđivanje i zadovoljavanje želja i potreba (potencijalnih) klijenata koji s interesom dolaze na društvene stranice tvrtke i prate objave;
  • selekcija i prepoznavanje navika, želja i potreba ciljne skupine;
  • stvoriti povjerenje i bliskost kod stalnih i potencijalnih kupaca/klijenata kvalitetnim, kontinuiranim i dosljednim ažuriranjem sadržaja na društvenim mrežama;
  • umrežavanje i „okupljanje“ virtualne zajednice temeljem zajedničkih interesa za ponudu tvrtke
  • dugoročno procjenjivanje prilika i prijetnji okoline te praćenje konkurencije;
  • pravovremeno reagiranje na tržišne promjene i na upite/komentare/prijedloge (potencijalnih) klijenata-sljedbenika.

Svi marketinški alati moraju se međusobno uskladiti, kako bi postizali maksimum komunikacije i prodajnih ciljeva nekog proizvoda/usluge.

Društvena mreža Facebook nezaobilazan je alat i izvor prikupljanja te dijeljenja različitih informacija ciljnim skupinama. Agencija u uskoj suradnji s klijentom objavljuje postove na navedenim društvenim stranicama.

Učinkovito upravljanje stranicama na društvenim mrežama podrazumijeva predstavljanje proizvoda/usluga na način koji će ljudima doista privući pozornost korištenjem motivatora koji mogu biti pozitivne poruke, prednosti i/ili posebnosti usluge, stručna pomoć i podrška.

Sljedbenici stranica primat će ažuriranja i obavijesti kao nove informacije stoga je vrlo važno da se redovito objavljuju ​​podaci za nadolazeće događaje, akcije, nagradne igre, i slično.