poslovno_savjetovanje_u_marketingu

POSLOVNO SAVJETOVANJE U MARKETINGU

Koju strategiju odabrati i kojom taktikom krenuti? Osmišljavanje strategije. Pazite kome govorite i što želite reći…

 

  • Strategije, ton i stil komunikacije –  Iznimno je važno da točno definirate svoju komunikaciju jer ona određuje uspješnost kampanje.
  • Budžetiranje – Učinkovito gospodarenje financijskim sredstvima ključ je efikasnog plana ulaganja. Rasporedite sredstva u one medije koji vam omogućuju da realizirate sve ono što ste planirali u planu promocije.

UPRAVLJANJE MARKETINGOM

Postavljamo cijelu priču, stručno i profesionalno – od SWOT analize, istraživanja tržišta, odabira strategije, segmentacije i pozicioniranja, pa do vizualnog identiteta i najsitnijeg detalja u planu promocije. Nećemo zaboraviti ni poslati cvijeće teti koja nam je dala jedan oglas gratis.

  • Razvoj marketing strategija i planova
  • Strateško planiranje marketinga tvrtke
  • Full marketing service – plan, analiza, provedba i kontrola marketing aktivnosti
  • Upravljanje i razvoj robne marke
  • Upravljanje integriranim marketing komunikacijama (promotivnim aktivnostima)
  • Planiranje i provedba tržišnih istraživanja
brendiranje i upravljanje brendom

BRENDIRANJE I UPRAVLJANJE BRENDOM

Brandiranje je stalan i postojan proces koji drži brend prisno uz matičnu ideju.  Ključna osnova upravljanja brendom je prijenos vrijednosti koje se komuniciraju kroz vizualni identitet i poruke.

 

Naš tim može za Vas razviti identitet novog brenda ili oživiti stari. Od naziva do lansiranja na tržište.

UPRAVLJANJE PROMOCIJOM

Prvo zajedno s Vama odlučimo što, gdje i koliko. Onda pokrećemo oglašavanje, PR, nagradne igre, guerrillu, evente, društvene mreže i druge vidove promocije. Sve ili samo nešto od nabrojanog, uvijek racionalno, sinkronizirano, s glavom i repom, a iznad svega – učinkovito.

Nakon toga, važno je imati kontrolu. Pratimo svaku kampanju kako bismo bili sigurni da se realizira po svim unaprijed određenim parametrima.

KreativMediaGrupa-e-marketing
odnosi_s_javnoscu

ODNOSI S JAVNOŠĆU

Bit kvalitetnih odnosa s javnošću je stvaranje povjerenja između pošiljatelja i njegove okoline, a kao produkt toga, ostvarenje povjerenja i zadovoljstvo korisnika najveće je priznanje uspjeha.

Za Vas možemo učinkovito komunicirati s javnošću kroz medijske i druge platforme, sponzorstva, krizno komuniciranje, društvenu odgovornost, te na taj način njegovati Vaš odnos s javnošću.

 

  • Planiranje, provedba i održavanje odnosa s javnošću
  • Upravljanje sponzorstvima i publicitetom
  • Komunikacija s medijima i press konferencije

ORGANIZACIJA NAGRADNIH IGARA

Zadaća nagradnih igara je da se na specifičan i kreativan način obraćaju javnosti izazivajući kod njih emocije i impresije koje će se utisnuti u svijest i stvoriti pozitivno mišljenje.

Uspješno osmišljena i organizirana nagradna igra dodatna je afirmacija brendu.

 

  • Planiranje, provedba i organizacija nagradnih igara
  • Planiranje provedba i organizacija sajamskih aktivnosti
organizacija_nagradnih_igara
organizacija_evenata

ORGANIZACIJA EVENATA

Shodno prilici, organiziramo najraznovrsnije evente, druženja i prezentacije koje će vam pomoći da se lijepo predstavite, dobro proslavite svaku prigodu te ostanete zapamćeni  i ostvarite svoje ciljeve. Osim toga, zasigurno ćemo se i dobro zabaviti.

Od promotivnih događanja, press konferencija, domjenka, natjecanja, koncerta do izložba – od sinopsisa nadalje! Svečano ili manje svečano, Vi odlučite!

 

  • Organizacija promotivnih događanja, domjenaka i stručnih skupova
  • Osmišljavanje i realizacija advertorijala i sponzoriranih reportaža