Koju strategiju odabrati i kojom taktikom krenuti? Osmišljavanje strategije. Pazite kome govorite i što želite reći…
Postavljamo cijelu priču, stručno i profesionalno – od SWOT analize, istraživanja tržišta, odabira strategije, segmentacije i pozicioniranja, pa do vizualnog identiteta i najsitnijeg detalja u planu promocije. Nećemo zaboraviti ni poslati cvijeće teti koja nam je dala jedan oglas gratis.
Brandiranje je stalan i postojan proces koji drži brend prisno uz matičnu ideju. Ključna osnova upravljanja brendom je prijenos vrijednosti koje se komuniciraju kroz vizualni identitet i poruke.
Naš tim može za Vas razviti identitet novog brenda ili oživiti stari. Od naziva do lansiranja na tržište.
Prvo zajedno s Vama odlučimo što, gdje i koliko. Onda pokrećemo oglašavanje, PR, nagradne igre, guerrillu, evente, društvene mreže i druge vidove promocije. Sve ili samo nešto od nabrojanog, uvijek racionalno, sinkronizirano, s glavom i repom, a iznad svega – učinkovito.
Nakon toga, važno je imati kontrolu. Pratimo svaku kampanju kako bismo bili sigurni da se realizira po svim unaprijed određenim parametrima.
Bit kvalitetnih odnosa s javnošću je stvaranje povjerenja između pošiljatelja i njegove okoline, a kao produkt toga, ostvarenje povjerenja i zadovoljstvo korisnika najveće je priznanje uspjeha.
Za Vas možemo učinkovito komunicirati s javnošću kroz medijske i druge platforme, sponzorstva, krizno komuniciranje, društvenu odgovornost, te na taj način njegovati Vaš odnos s javnošću.
Zadaća nagradnih igara je da se na specifičan i kreativan način obraćaju javnosti izazivajući kod njih emocije i impresije koje će se utisnuti u svijest i stvoriti pozitivno mišljenje.
Uspješno osmišljena i organizirana nagradna igra dodatna je afirmacija brendu.
Shodno prilici, organiziramo najraznovrsnije evente, druženja i prezentacije koje će vam pomoći da se lijepo predstavite, dobro proslavite svaku prigodu te ostanete zapamćeni i ostvarite svoje ciljeve. Osim toga, zasigurno ćemo se i dobro zabaviti.
Od promotivnih događanja, press konferencija, domjenka, natjecanja, koncerta do izložba – od sinopsisa nadalje! Svečano ili manje svečano, Vi odlučite!