KLIJENT: OLIVETO, ZELENA LAGUNA
USLUGE: Komunikacijska strategija, Vizualni identitet, Web stranica, SEO optimizacija, Društvene mreže
O KLIJENTU
Oliveto je tvrtka iz Istre koja se bavi uslužnim djelatnostima u turizmu. U vlasništvu imaju ugostiteljski objekt u Zelenoj Laguni. U njemu poslužuju razne vrste jela, a tijekom večeri organiziraju evente. Nude i usluge iznajmljivanja glisera te razne sportske aktivnosti.
IZAZOVI: Povećati vidljivost/Kreirati jedinstveni smjer, stil i image komunikacije/Kreirati vizualni identitet/Stvoriti interes ciljnih skupina
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA
Glavni cilj nove komunikacijske strategije bio je povećati vidljivost njihovih usluga te tako doprijeti do većeg broja gostiju. Izabran je jasan, jednostavan i prijateljski stil komunikacije čiji fokus nije na uslugama i proizvodima, već na iskustvu. Kreiran je slogan „Sretno mjesto gdje se spajaju sport, zabava i hrana.”
VIZUALNI IDENTITET
Početka točka vizualne komunikacije bila je izrada logotipa. Napravljen je elegantan i moderan logotip. Uz glavni logotip napravljeni su dodatni logotipi za svaku pojedinu kategoriju: hrana, sport i zabava. Odabrana boja glavnog logotipa asocira na Zelenu Lagunu, more i sunce. Vizualni identitet napravio je zaokruženu cjelinu – naš „spot“ za zabavu, sport i gastronomiju. Boja pratećih logotipa – sport (more, smirujuće, opuštanje i osvježenje), hrana (maslina, Zelena Laguna) i zabava (aktivnost, uzbuđenje, toplina i radost).
Posebna pažnja posvećena je fotografijama. Svaka usluga posebno je fotografirana, od restorana, koktela do sportskih i zabavnih aktivnosti. Tako su prikupljene originalne i autentične fotografije koje se koriste za novu internet stranicu, ali i društvene mreže.
INTERNET STRANICA
Internet stranica koju je naš klijent imao na počeku sastojala se od samo jedne stranice na kojoj su bile slike glisera za najam. Koristeći se novim napravljenim vizualnim i verbalnim identitetom napravljena je nova internet stranica. Za nju su kreirani tekstovi na hrvatskom i engleskom jeziku.
DRUŠTVENE MREŽE
Promijenili smo komunikaciju na društvenim mrežama te je ona sada redovita i ažurno izvještava o svim događajima te ponudama. S obzirom to kako su ciljana publika prvenstveno turisti, sadržaj se objavljuje na engleskom jeziku. Pomoću naše nove komunikacijske strategije na društvenim mrežama postignuta je veća vidljivost, angažman te broj aktivnih klikova.
REZULTAT
Zahvaljujući našem radu, klijent je dobio veću vidljivost među lokalnim stanovništvom i turistima. „ Rezultati su odlični. Nova internet stranica i komunikacija na društvenim mrežama privukle su pažnju naših potencijalnih gostiju i istaknule ono najbolje što nudimo. Osim povećane vidljivosti, primijetili smo i porast broja rezervacija i posjeta. Gosti koji su nas otkrili putem online platforma izrazili su oduševljenje našom ponudom, atmosferom i uslugom. To je nevjerojatno zadovoljstvo za nas, jer radimo s ljubavlju prema hrani i sportu te želimo podijeliti tu strast sa što većim brojem ljudi. ”- objasnio je vlasnik Marin Laković.