KLIJENT: Apparis grupa
USLUGE: Marketing strategija, Komunikacijska strategija,Vizualni identitet, Web stranica, SEO optimizacija, Društvene mreže
O KLIJENTU: Apparis grupa uspješna je tvrtka iz Žminja koja projektira i proizvodi montažne objekte svih namjena, od stambenih, urednih preko ugostiteljskih do sanitarnih i wellness modula. Uz montažne objekte, nude raznu urbanu opremu poput autobusnih nadstrešnica, limenih garaža i solarnih kanti za otpad. Svakom klijentu pružaju uslugu individualiziranog rješenja s projektnom i vizualnom simulacijom prilagođenom njegovim željama i potrebama.
IZAZOVI: Predstaviti i promovirati brand/ Kreirati jedinstveni smjer, stil i image komunikacije/ Učvrstiti i poboljšati imidž/ Steći pozitivnu pozornost i stvoriti interes ciljanih skupina
REALIZACIJA:
MARKETING STRATEGIJA: Počela je analizom postojećeg stanja te su određeni strateški i operativni ciljevi. U segmentaciji tržišta definirano je primarno i sekundarno tržište te ciljne skupine kojima se obraćamo. Nakon analiza, određena je brand awareness i visibility kampanja.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA: Glavni cilj nove komunikacijske strategije bio je uvesti osvježenje te na jasniji, jednostavniji i upečatljiviji način komunicirati s postojećim i budućim klijentima. Odabran je efikasan, pozitivan i znalački stil komunikacije.
Aspekti koristi za kupce poput kvalitete, stručnosti tima, komfora te energetske učinkovitosti objedinjene su u novom sloganu „ Gradimo izvrsnost!“
Uz slogan, kreirane su i prateće ključne riječi. U komunikaciji naglasak je stavljen na osobni pristup. Objekti se prezentiraju kroz osobe i njihov život. Tako se potencijalni kupci lakše identificiraju s načinom života u objektima Apparis Grupe, ali i svim benefitima koje njihovi objekti i proizvodi nude.
VIZUALNI IDENTITET: Naš klijent je imao zastarjeli logotip te ga je bilo potrebno osuvremeniti. Od ponuđenih varijanti logotipa, klijenti su se odlučili za onaj koji zadržava dio prethodnog identiteta, ali je moderniziran novim vizualnim elementima u pastelnijim tonovima koji odišu elegancijom.Novi logotip Appparis grupe asocira na snagu i povjerenje. Nakon što se napravio logotip, krenuli smo s kreiranjem online prisutnosti koja održava novi vizualni identitet firme.
WEB STRANICA: Apparis Grupa imala je web stranicu, ali joj je bio potreban redizajn. Dobro dizajnirana web stranica jedno je od najboljih sredstava za postizanje dojma na kupce, a ujedno je i odličan alat kojim se tvrtka može predstaviti u najboljem svijetlu. Odabrali smo dizajn koji je moderan i efektivan. Stranica je pregledna i jednostavna za korištenje jer smo potencijalnim kupcima našega klijenta htjeli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Osmislili smo cjelokupni tekstualni sadržaj web stranice koji smo upotpunili slikama:
DRUŠTVENE MREŽE: Na društvenim mrežama primijenjen je novi verbalni i vizualni identitet. Ažurno se objavljuju postovi. Služe kao odličan promotivni kanal koji će novim načinom prezentiranja skupljati sve veći broj pratitelja. Targetirana je ciljana skupina, to jest potencijalni potrošači proizvoda i usluga tvrtke, a objavljuju se i plaćeni oglasi.
REZULTAT
Sve realizirane aktivnosti omogućile su ovoj tvrtki bolje pozicioniranje na tržištu u odnosu na konkurenciju te privlačenje većeg broja novih klijenata.
„ Osvježen je i moderniziran cjelokupni imidž naše tvrtke. Na jasniji i pristupačniji način komuniciramo s postojećim i budućim klijentima. Zahvaljujući agenciji KMG ostvarena je i veća vidljivost naših usluga i proizvoda“ – istaknuo je Toni Damijanić, glavni izvršni direktor Apparis Grupe.