PR i promotivne kampanje za Polikliniku Primari

About This Project

Poliklinika Primari Medical Excellence Group u Rijeci nedavno je otvorila svoja vrata u centru Rijeke, na adresi Prolaz M.K. Kozulić 1. Riječ je o modernoj i sveobuhvatnoj poliklinici koja nudi široki spektar medicinskih usluga uključujući specijalističke preglede, dijagnostiku i konzultacije s vrhunskim liječnicima.

Poliklinika Primari povjerila je svoje marketinške aktivnosti Kreativ Media Grupi. Za njih realiziramo PR i promotivne kampanje.

 

Kroz pažljivo osmišljene kampanje, uspješno smo:

 

Povećali vidljivost poliklinike Primari Medical Excellence Group na tržištu putem ciljanih medijskih i promotivnih kampanja.
Unaprijedili imidž poliklinike kroz strateško komuniciranje ključnih vrijednosti i prednosti koje nudi korisnicima zdravstvenih usluga.
Osigurali medijsku pokrivenost putem brojnih medijskih objava, intervjua i gostovanja na lokalnim televizijama i radijskim postajama.
Izgradili povjerenje i reputaciju. Transparentno i jasno komuniciranje o visokim standardima kvalitete, iskustvu osoblja te brizi o korisnicima zdravstvenih usluga rezultira jačanjem reputacije u zajednici.
Privukli nove korisnike usluga. Naše kampanje su ciljano privukle pažnju potencijalnih korisnika usluga, što je dovelo do povećanja broja zakazanih pregleda i konzultacija.

Naše PR i promotivne kampanje rezultirale su izvanrednim uspjesima za Polikliniku Primari Medical Excellence Group. „ Drago mi je da od samog početka surađujemo s Kreativ Media Grupom. Zahvaljujući njihovim ciljanima kampanjama, uspjeli smo se brzo pozicionirati kao jedna od prepoznatljivijih zdravstvenih ustanova u Rijeci. Njihova sposobnost da precizno prepoznaju naše potrebe i kreiraju učinkovite marketinške strategije je neprocjenjiva. Radujemo se nastavku uspješne suradnje i budućim zajedničkim projektima,” izjavio je Vladimir Mozetič, specijalist urologije, subspecijalist andrologije i urološke onkologije te jedan od osnivača Poliklinike Primari.

 

ZAKLJUČAK

Ulaganje u PR i marketing za privatne zdravstvene ustanove predstavlja jedan od ključnih faktora za uspjeh i održivost u dinamičnom okruženju zdravstvene industrije. Ovakav strategijski pristup zdravstvenim ustanovama omogućava da ostvare svoje poslovne ciljeve te izgrade dugoročno povjerenje među svojim korisnicima i zajednicom. Prva važnost marketinga za privatne zdravstvene ustanove leži u stvaranju prepoznatljivosti. Dalje, marketing služi kao ključni alat za educiranje javnosti o rasponu usluga i specijalizacija koje ustanova nudi. Ovo nije samo promocija, već prilika da se potencijalnim korisnicima zdravstvenih usluga pruži detaljan uvid u kvalitetu zdravstvene skrbi, inovativne tehnologije i stručnost medicinskog osoblja. Kroz transparentnu komunikaciju, ustanova gradi povjerenje i vjerodostojnost, što je temelj za dugoročne odnose s korisnicima. Također, kontinuiranom transparentnom komunikacijom, ustanova može izgraditi ugled kao stručni autoritet u određenim medicinskim područjima. Zaključno, ulaganje u PR i promotivne kampanje pridonosi i ekonomskoj održivosti ustanove. Povećana vidljivost i privlačenje novih korisnika usluga direktno utječu na prihode ustanove, omogućujući kontinuirano ulaganje u tehnološka unaprjeđenja i obuku medicinskog osoblja. Ovaj ciklus rasta doprinosi daljnjem podizanju kvalitete usluga i zadovoljstva korisnika, stvarajući pozitivni začarani krug.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blisko surađujemo sa vama kako bi razumjeli vaše potrebe i želje!