Neki to vole vruće!
Znate onaj osjećaj kada u svoje jelo dodajete Tabasco, ali slučajno pretjerate s kojom kapi više i nakon toga se doslovno preznojite?!
Upravo tako smo se i mi preznojili dok smo smišljali i kreirali kampanju oglašavanja na društvenim mrežama za Tabasco by Nikas.
TABASCO – McIlhenny Company proizvođač je najpoznatijeg umaka na svijetu – Tabasco umaka, a tvrtka Nikas d.o.o. ekskluzivni je uvoznik i distributer za Hrvatsku.
Tabasco, klasični umak u maloj crvenoj bočici, originalni crveni umak koji može oživiti okus svakog jela!
U čemu je bio najveći izazov i kako smo ga riješili?
Specifičnost Tabasco brenda, između ostalog, leži u činjenici da su temelji komunikacije postavljeni u njihovom brandbook-u, ciljne skupine, strategija i ciljevi jasno definirani: međutim bilo je potrebno izraditi kompletnu strategiju komunikacije i promocije brenda na „lokalnom“ tržištu, tržištu Republike Hrvatske.
Prilikom izrade strategije promotivno-marketinških aktivnosti i objava prilagodili smo se lokalnom tržištu, odnosno mikro okruženju kojem je kampanja namijenjena. Pomoću smjernica iz njihovog brandbook-a pripremili smo nacionalnu kampanju oglašavanja i poboljšali prisustvo na društvenim mrežama. Plan objava i oglasa uključivao je atraktivne vizuale i gifove, sve u skladu sa smjernicama iz brandbook-a.
Osim toga osmislili smo i kreirali radijski spot. Radi izrazito dobrog poznavanja ciljane skupine i radi prevelike saturacije u medijima, odabrali smo pristup s kojim ćemo se istaknuti i privući pozornost upravo na Tabasco. Tabasco je u našem radijskom spotu predstavljen kao sastojak koji popravlja svako jelo i vlada kao umak prvog izbora.
Poslušajte ovaj radijski spot i mnoge druge na našem SoundCloud profilu!