Ime koje kroji dojam
Prvi izazov bio je osmisliti ime koje odmah komunicira pažnju prema detaljima, tehničku izvrsnost i individualizirani pristup klijentu. Inspiraciju smo pronašli u svijetu visoke mode – tamo gdje tailor (krojač) stvara odijelo po mjeri, ekskluzivno za svog klijenta.
Isto to radi i Car Tailor – kroji sjaj, čistoću i luksuz za svaki automobil ponaosob. Ime koje u dvije riječi sažima filozofiju brenda: personalizirano, precizno i s potpisom kvalitete.
Vizualni identitet: detalji koji govore
Nakon što smo uskladili ime s vrijednostima brenda, uslijedio je ključni korak: dizajn vizualnog identiteta.
Logo Car Tailora morao je zračiti elegancijom, ali i prenositi poruku tehničke stručnosti. Koristili smo stilizirane linije koje podsjećaju na konture automobila, moderan font koji odiše sofisticiranošću te nijanse koje podsjećaju na luksuz i čistoću – poput tamnog kroma, biserne sive i crne.
Cilj je bio stvoriti znak koji:
Web stranica: digitalna vožnja bez zastoja
Kao završni korak kreirali smo web stranicu koja je više od digitalne posjetnice – to je iskustvo korisničke vožnje.
Stranica se učitava brzo, dizajn je intuitivan, a navigacija besprijekorna. Korisnik zna gdje ide, što traži i kako do toga doći – baš kao kad sjeda u luksuzno održavan automobil.
Dodali smo jasne pozive na akciju, vizuale visoke kvalitete i sadržaj koji informira, uvodi i pretvara posjetitelje u klijente.
Brend koji je spreman za duge staze
Danas, Car Tailor ima sve elemente koji su potrebni za izgradnju prepoznatljivog i uspješnog brenda u konkurentnom svijetu auto detailinga:
Ime s karakterom
Vizualni identitet koji ostavlja dojam
Web platformu koja prodaje
S ponosom možemo reći: Car Tailor je spreman za prvu brzinu… i dalje do najviših performansi.