
04 Apr COMMUNITY MANAGEMENT- Hyundai afro
Za klijenta Hyundai Afro d.o.o. preuzeli smo vođenje Facebook stranice kako bismo povećali broj virtualne zajednice i vidljivost brenda te ojačali vjernost korisnika brendu.
Kako bismo realizirali zacrtane ciljeve odredili smo rubrike koje smo plasirali na stranici određenim danima u tjednu. Frekventnost objava kretala se u prosjeku 2 do 3 x tjedno.
Korisnike smo nastojali informirati o novostima iz Hyundai svijeta, trenutnim akcijama, ponudi u salonu. Svaki događaj koji smo organizirali zajedno s klijentom nastojali smo popratiti s kvalitetnim event fotografijama kako bismo prikazali atmosferu na našim druženjima. Objave kojima smo se htjeli diferencirati bile su one s fotografijama isporuka vozila koje su postizale veliki interes ciljane skupine i na taj način približavale brend krajnjem korisniku. Na taj način širili smo Hyundai obitelj u našem albumu fotografija. Istovremeno dok se naša Hyundai obitelj širila kroz isporuke odlučili smo korisnike upoznati s osobljem koje stoji iza brenda Afro, te dugu obiteljsku tradiciju obitelji Afrić u autoindustriji. Periodično kroz 7 mjeseci objavljivali smo pojedinačne brendirane fotografije zaposlenika te stare fotografije prodajnog centra, starih Hyundai modela, obiteljske radionice koja je prethodila autokući Afro itd. Što je vrijeme više odmicalo navedene objave su počele postizati sve veći interes, a kupci novih vozila sa znatiželjom su se počeli raspitivati kada će njihova slika izaći na Facebooku.
Nakon što smo ustanovili da je prošlo vrijeme istraživanja tržišta i senzibilizacije korisnika na naše sadržaje, odlučili smo poduzeti odvažnije poteze vezane za brendiranje fotografija isporuka pa kupcima ponuditi da naprave šaljive fotografije držeći u ruci transparente s natpisima „Prinova u obitelji!“ i „Osjećaj je naj kad voziš novi Hyundai.“.