
25 Jul AMBALAŽA KAO ALAT KOMUNIKACIJE
Ambalaža je zapravo dodirna točka proizvođača i potrošača, a posebno je važna kod proizvoda široke potrošnje. Osim što sama po sebi doslovno predstavlja proizvod krajnjem kupcu, ona je i alat marketinške komunikacije.
Za klijenta Biocrystal Technologies izradili smo ambalažu za inovativan proizvod kako bi se što bolje pozicionirao na tržištu i bio preoznat od ciljane skupine. Kao nosioce vizualnog identiteta koristili smo fotografije snage i pokreta. Kako bismo naglasili sve benefite koje donosi upotreba PowePad-a istaknuli smo slogan ENERGY INSIDE. COME, TAKE SOME.
Ambalaža jedinstvenog proizvoda, koji je kreiran spajajući tehnologiju kristala, srebra i zlata kako bi postigao maksimalan efekt energetskog djelovanja na čovjeka, komunicira s kupcima prenoseći jasnu poruku.
Posebno smo osmislili i dizajnirali ikone na deklaraciji kako bismo učinkovito prenijeli informacije o upotrebi.